Takuuvarma valinta

Päätimme antaa takuun kaikille meidän palveluille, tietokoneille, korjauksille ja huolloille.

Haluamme asiakkaillemme laadukasta asiakaspalvelua ja huoltoa. Sen vuoksi päätimme antaa takuun kaikille meidän palveluille, tietokoneille, korjauksille ja huolloille.

Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Tyytyväisyystakuu

Annamme palveluille tyytyväisyystakuun. Se tarkoittaa sitä, ettemme veloita mitään, mikäli emme jostain syystä saa ongelmia korjattua. Ei siis huolta siitä, että maksaisit turhasta.

Laitetakuu

Annamme 12 kuukauden takuun kaikille tietokoneille ja laitteille, jotka on ostettu meiltä. Mikäli tulee laiterikko, korjaamme sen veloituksetta. Takuussa on kuitenkin ehtoja, joista kerron myöhemmin lisää.

Huoltotakuu

Annamme huolloille ja korjauksille kolmen kuukauden takuun. Teemme uuden korjauksen tai huollon veloituksetta, mikäli samat ongelmat jatkuvat huollosta huolimatta.

Ehdot

Mikään näistä takuista ei kata ohjelmistoista aiheutuvia vikoja. Takuut eivät korvaa välillisiä vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet tuotteen rikkoutumisesta (Kuluttajasuoja, Luku 5 20 §). Esimerkiksi kiintolevyn hajotessa olemme vastuussa vain kiintolevyn takuuvaihdosta, emme mahdollisesti tuhoutuneista tiedostoista.

Tyytyväisyystakuu

Mikäli emme jostain syystä pysty korjaamaan laitettasi tai samat ongelmat jatkuvat muutaman päivän sisällä korjauksesta, teemme veloituksetta uuden tarkastuksen. Jos emme onnistu tälläkään kertaa korjaamaan ongelmaa, saat rahasi takaisin.

Mikäli ilmaantuvat ongelmat ovat uusia, eivätkä ole samoja kuin aiemmin, korjaus ei kuulu tyytyväisyystakuun piiriin. Tällöin korjauksesta veloitetaan hinnaston mukaisesti.

Laitetakuu

Laitetakuu koskee vain meiltä ostettuja laitteita ja tietokoneita. Meillä on muutamia ehtoja, kuten:

  • Takuu ei kata ongelmia, jotka ovat aiheutuneet laitteiston pölyjen puhdistamisen laiminlyönnistä.
  • Takuu ei kata fyysisesti vaurioituneita laitteita tai komponentteja.
  • Takuu ei kata virheellisen käytön seurauksena vahingoittuneita laitteita tai komponentteja.
  • Laitteiden/komponenttien ”modaaminen” tai muu fyysinen muuttaminen evää takuun. Esimerkiksi näytönohjaimen vakiojäähdyttimen vaihtaminen.
  • Sinetöityjen tuotteiden avaaminen evää takuun.

Huoltotakuu

Jos ongelma ei johtunut meistä tai meidän tekemästä virheestä, veloitamme uudesta huollosta hinnaston mukaisen huoltotyön.

Lopuksi

Kaikesta näistä ehdoista huolimatta hoidamme jokaisen asian tilanteen mukaan ja pyrimme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Lisää luettavaa

Ohjeet etäyhteyteen

Ohjeet etäyhteyden muodostukseen. Miksi käytämme etäyhteyksiä?